آیا می توان هورمون ها گلومرولونفریت را درمان کرد
نوشته شده توسط : Andy

آیا می توان هورمون ها گلومرولونفریت را درمان کرد

هنگامی که یک فرد مبتلا به نفریت گلومرولی است، در اوایل او هیچ اختلالی ندارد و به راحتی آن را تحقیر می کند. اما پزشکان اغلب پیشنهاد می کنند داروهای هورمون برای درمان آن، و پس از درمان پزشکی هورمون، وضعیت کلی آنها می تواند به طور واضح بهبود یابد، اما پس از یک دوره درمان، وضعیت کلی کلی آنها پایدار است و هیچ پیشرفت دیگری وجود ندارد، هنگامی که دارو هورمون متوقف می شود، علائم دوباره ظاهر می شوند، بنابراین آنها مشتاق پیدا کردن موثر برای درمان آن هستند.
چگونه نفریت گلومرولی درمان خوبی دارد؟ آیا هورمون می تواند آن را درمان کند؟ گلومرولونفریت نباید مورد ستم قرار گیرد، زیرا خطرناک است. این می تواند به درجه های مختلف نارسایی قلبی و ادم ریوی منجر شود، اما همچنین به طور کلی بافت استخوانی، دچار کمردرد، پوکی استخوان، درد استخوانی و سایر تظاهرات بالینی منجر می شود، حتی باعث آسیب مخاطی دستگاه گوارش به التهاب سلولز و حتی تشکیل زخم ها و گلومرولونفریت اگر درمان سن نباشد، جدی به نارسایی کلیه منجر می شود، که منجر به ظهور اوره می شود.
هورمون در حال حاضر درمان بسیار شایع گلومرولونفریت است، اما به همین دلیل است که هورمون خود را "سمیت" دارد، اگر چه علائم مرتبط با آن بهبود می یابد، اما آسیب به کلیه نیز بسیار بزرگ است، اغلب کلیه نیست، اما کلیه آسیب می زند، بنابراین توصیه نمی
برای نفریت گلومرولی، "سه طرفه" گلومرولی، با توجه به تظاهرات مختلف علائم بالینی بیماری کلیوی، پیشگیری می شود که سیاست های جامع در مرحله درمان برای جلوگیری از لیزی و تاخیر در توسعه با استفاده از چندین کانال انجام شود. و این که دوره شکستگی کلیه می تواند منجر به دخالت چندین عضو، پاتوژنز پیچیده و درمان دشوار شود. مسیر مناسبی برای دارو ضعیف و مؤثر بود. در ترکیب، برای مقابله با وضعیت پیچیده و تغییر پذیری نارسایی کلیوی مفید است، به طوری که به منظور بهبود اثر درمان بالینی توسط تنظیم جامع. در طول سالها، در عمل بالینی، متخصصین کلیه در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی یک درمان طبیعی سیستمیک است که اشاره به درمان خارجی و داخلی از طب چینی، یک طرف، پزشکی چینی دودی است. از طریق درمان درونی، ماده فعال دارویی گیاهی می تواند به ضایعه کلیه نفوذ کند و اثر دارو را به طور مستقیم آزاد کند، می تواند به رگ های خونی رگ ها کمک کند و گردش خون در کلیه را افزایش دهد و اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را به کلیه اضافه کند، سپس آسیب دیده کلیه ها می توانند تعمیر شوند و عملکرد آنها می تواند گام به گام بهبود یابد، پس پس از یک درمان طبیعی علمی و سیستمیک، بیماران می توانند دوباره دوباره بهبود یابند و دوباره زندگی عادی را تجربه کنند.
اگر می خواهید بیشتر در مورد درمان طبیعی بدانید، لطفا از طریق پیام زیر با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: